230314

Min mamma är bäst i världen.
I fredags när jag kom hem efter skolan visade det sig att mamma, helt själv, hade flyttat mitt rum från övervåningen till källarn, blev så mycket större och bättre!!! 
Hon hade målat vitt, skaffat mig en större och mycket skönare säng (med sängkappa). det blev så bra, Tack mamma♥
 
sitter just nu som vanligt och försöker skriva klart en låt, som är alldeles strax klar, ska bara göra en liten slutfinish och sedan spela in den. 
ikväll kommer Linus hit och det blir naajs!! blir nog film som vanligt, men vilken? kom gärna med förslag.
 
 

Kommentarer:

1 åsa öberg:

skriven

Vilken tur att du blev nöjd :-) , då du INTE ville flytta ner i källaren igen.
Kram mamma <3

2 Anonym:

skriven

Vart är sängkappan köpt?

Svar: önskar jag kunde svara på det, men tyvärr så hade mamma köpt den på något köp och sälj på facebook.. annars har jotex.se ganska många fina sängkappor för bra pris:)
Maja Öberg

3 Anonym:

skriven

Björnbröder är ju bra!

Kommentera här: